Zappsite

Dé startpagina van Nederland – ZappSite.nl

Bouwborden

Het maken van reclame is een van de belangrijkste onderdelen van de bedrijfsstrategie. Dit is echter niet altijd zo geweest, omdat het niet altijd nodig is geweest om reclame te maken. In de vorige eeuw is het lange tijd zo geweest dat consumenten voor hun boodschappen afhankelijk waren van de lokale bedrijvigheid. De auto was nog niet beschikbaar voor de doorsnee burger en daarom was het noodzakelijk om naar de lokale kruidenier te gaan voor de boodschappen en ook voor andere zaken om iemand in de buurt te zoeken. De consumenten hadden geen keuze, en daarom bestond er weinig concurrentie tussen de lokale bedrijven. Toen het echter voor de consument mogelijk werd om langere afstanden af te leggen met de auto, werd het noodzakelijk om ervoor te zorgen dat er toch zoveel mogelijk klanten naar de winkel kwamen. Als de prijzen elders lager waren en bedrijven die een stuk verderop zaten duidelijk lieten weten wat ze in de aanbieding hadden, gingen de klanten ergens anders heen. Het maken van reclame is een manier om aan de consumenten te laten weten wie je bent, wat je doet en wat je in de aanbieding hebt. Op deze manier probeer je ervoor te zorgen dat de consument kiest voor jou en niet voor de concurrent. Reclame maken kan tegenwoordig op verschillende manieren. Je kunt laten zien waar je bent en wat je doet met bouwborden langs de kant van de weg, maar je kunt ook advertenties plaatsen in kranten, folders verspreiden en spotjes uitzenden op de televisie en radio. Bouwborden zijn echter een uitstekende manier om de klanten naar de winkel te krijgen, omdat ze op een vaste plek staan en moeilijk zijn te missen. Bouwborden zijn grote borden, die gemaakt kunnen worden van verschillende materialen, waar boodschappen naar de consument op gezet kunnen worden. Bouwborden staan op opvallende plekken waar ze worden gezien door veel mensen en kunnen niet, zoals bij advertenties, worden weggegooid en ook niet worden weggezapt zoals spotjes op televisie en radio. Dit maakt bouwborden een effectieve manier van reclame maken voor bijna ieder bedrijf.

Reclame maken met bouwborden

Het maken van reclame voor je bedrijf met bouwborden heeft verschillende voordelen ten opzichte van andere methodes. Allereerst kun je bouwborden maar moeilijk negeren. Een folder kan ongelezen verdwijnen in het oud papier en de reclamespotjes op televisie worden vaak zoveel mogelijk vermeden. Het voordeel van bouwborden is dat ze in het oog vallen en daarom niet gemakkelijk te negeren zijn. Een voorwaarde is echter wel dat het bord is geplaatst op een locatie waar hij goed zichtbaar is, en waar veel potentiële klanten langskomen. Voor sommige bedrijven kan het verstandig zijn om het bord te plaatsen op een locatie waar zich veel potentiële klanten bevinden die in de doelgroep zitten. Bedrijven die zich bijvoorbeeld richten op ouderen, kunnen beter niet reclame maken op een basisschool. Veel bedrijven hebben echter niet op deze manier een specifieke doelgroep en kunnen daarom het beste kiezen voor een algemene, openbare plek waar veel verschillende mensen langskomen en het liefst ook stoppen. Een uitstekende plek om bouwborden te plaatsen is bijvoorbeeld langs de snelweg. Hier is de grond niet duur, waardoor het bord niet teveel geld kost. Daarnaast vallen bouwborden langs de snelweg op, omdat er verder weinig te zien is. Wat vaak gebeurt is dat verveelde automobilisten de borden gaan lezen, om maar iets te doen te hebben. In de meeste gevallen gebeurt dit onbewust, waardoor deze mensen niet direct naar je toekomen maar wel onthouden wat je doet. Als je bijvoorbeeld een klusbedrijf hebt en je adverteert met bouwborden langs de snelweg, onthouden voorbijgangers je reclame en denken aan je als ze je nodig hebben. Een andere plek waar het handig is om bouwborden neer te zetten is in de buurt van je winkel of bedrijfspand. Je kunt hier bijvoorbeeld opzetten hoe men het snelst bij je winkel komt, waar je precies zit en wat je onder andere in de aanbieding hebt. Op deze manier help je de mensen die op zoek zijn naar je precieze locatie en verleid je anderen, die toevallig in de buurt waren, om ook even een kijkje te komen nemen.

Reclamematerialen van SignFraming

Er zijn verschillende bedrijven, die je kunnen helpen met het ontwerpen en maken van geschikte reclameborden. Het maken van reclame met bouwborden moet op een professionele manier worden aangepakt, omdat alle vormen van reclame een visitekaartje zijn. Daarom is het verstandig om een professional in te huren om bouwborden voor je te maken. Hoe professioneler je manier van reclame maken, hoe beter je uitstraling wordt en hoe meer consumenten je zult aantrekken. SignFraming is een bedrijf dat je kan helpen met het vinden van de juiste methodes om reclame te maken en dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen van verschillende soorten reclameborden. Bouwborden zijn zowel geschikt voor permanente reclame als voor tijdelijke reclame, bijvoorbeeld op steigers of bouwlocaties. De borden worden op maat gemaakt en worden voor je geplaatst op de locatie die je hebt gekozen. De bouwborden worden bovendien gemaakt van aluminium, een materiaal dat verschillende voordelen heeft ten opzichte van hout of kunststof. Het is duurzaam en daarmee goed bestand tegen weersinvloeden. Ook heeft het een mooiere uitstraling en een lager gewicht, waardoor het bord beter zal blijven staan. Voor meer informatie kun je op de website, www.signframing.nl kijken of contact opnemen via een van de op de website beschreven mogelijkheden.

Meer van signframing.nl

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn